Eveline's Forum ×
D
des-boord 21/08/2007 00:31
84.24.113.*

Watskebizzy vandaag?

tjah de titel zegt het al: Wil je iets kwijt over jou dag van vandaag dan kan dat hier. Dat mag een leuke of minder leuke ervaring zijn... stort hier al je vuil zodat je daar niet te lang mee opgescheept zit

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19]

D
Des-boord 23/10/2007 18:08
145.53.225*
Vandaag weer set-up gehad [7 uur 's-ochtends beginnen]
Ik moest eerst alle stoelen weer van de tafel afhalen want ja, we kunnen de mensen moeilijk op de grond laten eten haha Toen ben ik met handschoenen, Mc-kleren, jas, sjaal en een Mc-vest naar buiten gegaan om de boel daar op te ruimen. Wat een TERINGbende was het daar zeg Volgens mij zijn al die mensen s-avonds te lui om hun shizzle in de prullenbak te tieven. De drive leek geen doorkomen aan om schoon te maken... Om half 11 kon ik gaan eten en daar was ik serieus aantoe Gelukkig geen vieze vette burgers naar binnen hoeven te douwen maar gewoon gezond en ook nogeens voedzaam eten
In de rest van de niet veel meer gedaan want vanwege de vakantie hebben we haast geen middag rush meer [rush zijn de drukste tijden en je hebt er in de middag 1 en 's-avonds 1 soms 2]
Wel lekker gelachen vandaag en als ik een dag lekker kan lachen en daarmee ook nogeens geld verdien... nou dan kan mijn dagje toch echt niet meer stuk
Net weer gedoucht en me lambal outfitje aan en jullie raden het al... volop relaxe dus!

E
Eveline 23/10/2007 19:08
195.241.89.*
Vandaag rond kwart voor 10 wakker geworden. Dus niet al te lang geslapen.
Ben iets later naar een feestje gegaan wat ik had, zijn we naar Sliedrecht gefietst, naar het zwembad. Niet al teveel gezwommen, lekker lang in het stoomhokding gezeten, en nog even in de sauna met Eva, Nadia en Bauke.
Was wel gezellig. En heerlijk natuurlijk, vooral het stoomding.

E
Eveline 24/10/2007 18:10
195.241.89.*
Vandaag even naar me werk geweest, om te winkelen met Jeroen. Veel snoep gekocht whahaha.
Daarna naar Rosada, de Outlet in Roosendaal.
Daar een paar uur geshopt met m'n moeder, vader, oma, tante en nichtjes.

Klik voor een vergroting

I love them!
Dalijk bij mijn tante gourmetten en met mijn oma dan. En hoorde net dat mijn andere tante ook nog komt!
En ook allemaal de film van Disney kijken!

D
Des-boord 24/10/2007 23:46
145.53.225*
Stoere shoes
Ik had vandaag een lamstraal dagje... Wel optijd wakker geworden want kon niet meer verder slapen. Toen maar uit mijn nest gesprongen, eerst even wezen msn-en toen naar beneden gegaan om te eten. Mijn ouders waren vandaag in Dordrecht winkelen maar ik had geen zin om mee te gaan, ze gingen daarna nog door naar mijn zus dus ik was een dag home alone
Na het eten even gaan douche en naar het winkelcentrum gelopen om een pakje sigaretten te kopen. Wat vrij dom was want kwam erachter dat mijn ouders er nog 2 voor mij hadden gekocht
Verder niet veel gedaan, filmpje gekeken [the exorcism alias the exorcist] Even bij de overburen gezeten want ik verveelde me en had wel ff zin in wat nodige aandacht
Net terug van mijn tante want mijn ma ging daar ff heen dus ik wou wel ff mee. Het nodige grappe en grollen samen met mijn neef en straks naar bed want morgen moet ik alweer om half 12 beginnen bij de Mc

C
Charelle 26/10/2007 09:46
84.27.243*
vandaag rustig dagje, naar oma in het mariaoort, want het gaat slechter met dr. ben kapot moe, nu al, heel de nacht niet geslapen *gaaaaaaap*

D
Des-boord 26/10/2007 15:27
145.53.225*
Vandaag gewerkt... vroeg opstaan want ik had weer set-up
Echt veel variërend werk gedaan vanwege mijn nieuwe functie [multi functioneel]
In de middag kwam nog een goeie collega van me werken en dat was gewoon te dol voor worden
De nacht helaas wat minder goed vanaf gekomen door wat omstandigheden... veel lopen piekeren en vraagtekens lopen stellen.
Gelukkig vanavond wat afleiding want ik ga naar Tarzan!!!!!!
Heb er echt zwaar veel zin ann! Morgen vrij en samen met mijn neef en een vriend van ons naar Walibi voor de allerlaatste Walibi World Frightnights :'(
Mijn missie wordt, met zoveel mogelijk acteurs op de foto haha

®íçHìê 26/10/2007 16:28
86.91.76.*
Vandaag eerst lekker lang uitgeslapen. Dat was er de afgelopen dagen niet echt van gekomen. Gisteren dus ook lekker vroeg naar bed. Vanochtend heel eventjes op msn gezeten en toen kwam heel mijn klas langs voor een reclamecapagne project voor school. Was erg gezellig en we hebben veel gelachen voor het filmpje. Dalijk alles nog even goed monteren enzo. Daarna lekker rustig aan doen en vanavond vroeg gaan slapen. Ik ben nogsteeds helemaal kapot!

E
Eveline 26/10/2007 19:38
195.241.89.*
Vandaag beetje uitgeslapen.
Rond de middag begonnen met een peeloff masker en later een hele tijd met makeup in de weer geweest voor foto's.

®íçHìê 27/10/2007 21:42
86.91.76.*
Vandaag lekker optijd opgestaan zoals ik eigenlijk al de hele vakantie doe. En ben ik nieuwe schoenen en een jas gaan kopen. Het was niet moeilijk om iets te vinden als je al advies hebt gehad welke winkels je moet hebben. Daarna meteen doorgereden naar de Efteling. Heb ik het seizoen met de 70ste keer heel gezellig samen afgesloten met Laura, Eva en Mike. Er zullen ook nog wel een paar foto's van komen denk ik. Nu nog even msnen en mijn kamer beetje opruimen want mn schatje komt morgen weer ns langs.

D
Des-boord 28/10/2007 01:36
145.53.225*
[gister]
Vandaag bij tijds wakker geworden want ik ging voor de laatste keer naar de polders toe
Was enorm druk (voor walibi's doen) maar mijn missie is voltooid. Ben met zo'n 12 acteurs op de foto geweest incl. Dr. shock en Helga. Ze hadden me vandaag na 3 weken toch weten aan het schrikken te maken.
Het chainsaw drill team [leger mensen met kettingzagen] was aan de beurt om te filmen maar tijdens het filmen voelde ik opeens de warmte van een kettingzaag en het blad tussen mijn knieholtes. De aktie zelf is door mijn grote vrind gefilmd en het zag er wel komisch uit haha
Verder geen attracties gedaan maar gewoon heel veel gefilmd [50 minuten] en met acteurs op de foto's gegaan
Al met al was het een leuke dag en nu gauw pitten want ik ben kapot en moet straks weer werken

E
Eveline 28/10/2007 11:23
195.241.89.*
Gisteren:
Gisteren ging mijn wekker weer om half 6 en een half uurtje later zat ik op de fiets naar even, om daarna naar ons werk te gaan. We waren deze x netjes om 1 uur klaar en toen ik thuis kwam heb ik een beetje op bed gehangen en gelezen etc.

D
Des-boord 28/10/2007 23:10
145.53.225*
Vandaag moest ik werken van 11:00 tot 19:00, was bijzonder druk vandaag. Toch wel de hele dag continue productie maar agh dan verveel je jezelf iig niet snel
Vandaag weer kunnen smullen van mijn multifunctionaliteit dus ik rende van links naar rechts, van voor naar achter maar ik krijg ervoor betaald
De avond rush was een beetje stressen waardoor de managers de druk een beetje te groot opvatte. Dit leide tot kibbelen tegen de crew die daar dan weer chaggerijnig op reageerde maar gelukkig was ''Desmond de clown'' er om de boel een beetje positiever te laten worden
Moest klein half uurtje overwerken van de shift-manager maar dat vond ik niet zo'n ramp. Krijg er tenslotte ook voor betaald
Toen ik naar huis ging nog een aantal complimentjes in ontvangst wisten te nemen van de floor-managers die tevreden waren met mijn werk inzet
Nou wil ik niet gul overkomen maar dat is toch wel altijd lekker naar zo'n dagje.
Vanavond niet veel meer gedaan dan gedoucht, ge-msnt, gerelaxt ünd gerookt.
Mijn dagtaak zit erop en morgen weer naar het theater waar ik om half 2 moet beginnen Heb er nu alweer zin ann!

®íçHìê 30/10/2007 22:14
86.91.76.*
Vandaag weer een heerlijk daggie. Vanochtend vroeg opgestaan voor school want ik moest nog even een muziekje mixen voor een reclamecampagne. Daarna naar school gegaan voor bijlesje Wiskunde. Toen een tussenuurtje dus ff thuis een beetje gehangen. Derde uur weer terug naar school tot het 7de uur. De reclamecampagne waarvoor ik me afgelopen vakantie (buiten alle leuke dingen om) me voor uit de naad heb gewerkt werd rijkelijk beloond met een dikke 8 . Ook nog mn proefwerkweek rooster gehad. Dat zag er helaas wat minder relaxed uit. Maar daar kom ik wel overheen. Die paar kleine examentjes enzo vallen wel mee denk ik. Daarna op mn gemakkie naar huis gefietst voor een heerlijk huiswerkvrij middagje. (lekker rustig opbouwen na de vakantie) En via MSN mn hele weekend alweer volgepland. Ben weer meer als 36 uur in het weekend weg van huis. Dus van mij zullen ze hier thuis geen last hebben. Ik ga de eerste dag (zaterdag dus) met Jessy en Mieke schaatsen (oftewel vallen voor mij) daarna blijf ik bij Mieke slapen aangezien dat bij Jessy helaas nog niet mag. De volgende dag, zondag, gaan we met zn vieren naar Wannabe World. Daar denk ik dat ik Eveline na een hele lange tijd nog zal zien. En dan kan ik meteen Jessy aan Eveline voorstellen en andersom. Maar nu weer terug komen op vandaag. Nadat ik klaar was met plannen kon ik wat leuke klusjes voor mn moeder op gaan knappen. Toen ik die gedaan had werd ik beloond met een etentje bij een heel goed restaurant: Mac Donalds . En dit keer lag mn Big Mac tenminste NIET scheef dus zal het wel door vakmensen op elkaar zijn gelegd. Toen naar huis gegaan en nog wat gehangen en rustig aan gedaan. Genoten van de heerlijke tijden waar ik nu in leef. En nog gezellig met mensen gekletst op msn. Kortom, het gaat heerlijk met mij!!!!

E
Eveline 30/10/2007 22:20
195.241.89.*
Zondag!

D
Des-boord 30/10/2007 23:30
145.53.225*
quote: En dit keer lag mn Big Mac tenminste NIET scheef dus zal het wel door vakmensen op elkaar zijn gelegd

Voor de duidelijkheid, jou big-mag die jij bij mij had gezeten was niet door mij in het doosje gelegd maar door een manager. En is omgevallen in het doosje door een kassameisje die haar proeftijd niet door is gekomen

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345678910111213141516171819
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |