| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
|
Ga naar pagina:
[1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19] |
| |
en wou ook nog de PSP kopen alleen dat liet ik nog ff wachten. Nu heb ik alle shows van: Jochem myjer, Guido wijers, Klaas van der eerden, Najib, Raymann & Bert visscher dus ik ben weer een gelukkig mens. Ook heb ik er een nieuwe film bij gekocht: The Grudge 2. Hij was €7,50 dusja...
en nu zit ik thuis en ga straks huiswerk maken
De derde in 2 weken tijd beetje A-relax maar daar hoor je me niet al te veel woorden over hebben. Nu een beetje lamballen met laptop op schoot en tv-tje aan
Toen ik om 10 uur naar school toe moest hoorde ik dat er een paar uur uitvielen, dus weer naar huis, en een paar uur later weer naar school. Een lekker kort daggie op school dus. We mochten tijdens Wiskunde ook al eerder gaan dus het was helemaal kort. En toen heb ik met mn moeder heel lang bijgepraat over haar vakantie in Rome. Daarna huiswerk maken wat vandaag niet zo veel was. Nu nog ff computeren en wat muziek draaien. En daarna lekker vroeg naar bed, want ik ben kapot. Ik heb gisteren namelijk tot 11 uur hw zitten maken, veel te laat dus.
. Ben namelijk alleens kassa bediende geweest
.Was een armoe in de trein, het was zo druk op de terug weg dat ALS je wou zitten, dat dan maar op de grond op de gang moest
Toen ik thuis kwam gelambalt, beetje tv gekeken. Toen 's-avonds ff langs mijn werk geweest om ff het rooster te bekijken en het viel me op dat ik hele verkeerde dagen had gekregen
heel vaag maar het is opgelost.
maarja nu weekend :juig:
altijd lekker
Nu lekker op de bank mijn favoriete zaterdag-avond-programma kijken: Mooi! weer de leeuw haha