Vandaag echt geen fuck uitgevoerd, lekker uitgeslapen tot half 12 ofzo. Toen ff beetje in me pyjama- ding- achtig iets... (surfbroekje en T-shirt) beneden gezeten en me mailbox naargekeken want ik verwachte nog wat mailtjes van zaken die nog afgerond moesten worden en dat is bij deze gedaan. Dvd van Najib Amhali gekeken en geprobeerd kaartjes voor zijn nieuwe show te boeken alleen die zijn nog niet ge-realised. Toen even naarbuiten gegaan naar het winkelcentrum, had namelijk een ontzettonde drang naar een Salade dus dat heb ik gekocht en opgegeten.Ook eventjes mijn saldo gecheckt en ik moet zeggen... dat ziet er weer lekker uit. Is dat baantje toch nog ergens goed voor

In de avond nog een beetje ge-msnt met mijn meisje omdat die door mijn baan bij de Mc-Donalds niet zoveel aandacht meer krijgt. En ja, ik ben zo'n jonge die dat wel heel belangrijk vind. Verder heb ik echt geen ene hond meer uitgevoerd in de avond. Nu lig ik met mijn laptop in bed op schoot tv te kijken en ga straks nog wat site's afbladeren. Want ja je moet toch up2date blijven he whaha

Al met al, een prima leventje lijd deze jongen. Oohja heb ook nog echt een paar mensen uitgelachen die zitten te balen van hun roosters van school. Is het dit jaar het jaar van slechte roosters ofzo? Ik hoor iedereen klagen over roosters en slechte klassen. Heel veel tussen uren enzo, sterkte alle kinders die moeten leiden. Dus ook Eveline, balen voor je dat je zo'n zuigrooster hebt... tenminste ik neem aan dat je met gatenkaas tussenuren bedoeld

Enfin mijn ogen worden zwaar dus ik ga gauw verder