Eveline's Forum ×
D
des-boord 21/08/2007 00:31
84.24.113.*

Watskebizzy vandaag?

tjah de titel zegt het al: Wil je iets kwijt over jou dag van vandaag dan kan dat hier. Dat mag een leuke of minder leuke ervaring zijn... stort hier al je vuil zodat je daar niet te lang mee opgescheept zit

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19]

®íçHìê 17/10/2007 21:02
86.91.76.*
Nee, is het ook zeker niet. Ik kijk er ook echt naar uit!

D
Des-boord 17/10/2007 22:08
145.53.225*
Zo dat is een agenda vol haha nou ja veel plezier met al je dingen

®íçHìê 18/10/2007 21:35
86.91.76.*
Vandaag een lekker rustig dagje op school. Eigenlijk niet veel gedaan als een beetje geluisterd naar die saaie praat van leraren. Daarna naar huis gegaan en een beetje zitten msnen enzo. Na het eten heb ik wat aan mn huiswerk gesukkeld en nu zit ik nog een beetje op mn keyboard te oefenen en nog iemand te troosten omdat iemand gisteravond zn moeder onterecht had beledigd en dat terwijl hij al zo'n moeilijke tijd heeft!!

D
Des-boord 18/10/2007 22:08
145.53.225*
Vandaag weer een werkdagje gehad, het leek op het parkeer terein van de Mc heel druk maar dat viel binnen 100% mee want er was [in de middag] geen mens te bekennen We hadden een nieuwe dress-code want voor de nieuwe ''road to Amerika'' aktie waarbij elke week een nieuwe burger komt zijn er nieuwe caps Alleen om nou te gaan zeggen dat ze lekker op je hoofd zitten. De helft past niet want die zijn te groot en de andere weer te klein [draait met ogen]. Voor de rest van de werkdag lekker lopen zingen en druk zitten wezen waar op sommige momenten mijn managers niet blij mee waren Enfin, nu lekker relaxe want daar heb ik wel behoefte aan haha

E
Eveline 19/10/2007 15:42
195.241.89.*
VAKANTIE!
Vanochtend gewerkt, toen school en nu lekker niksen.

D
Des-boord 19/10/2007 20:03
145.53.225*
Vandaag in de middag met mijn meisje naar De Efteling gegaan wat bracht op het nodige lachen. In de middag ff in het sprookjesbos gezeten alleen het werdt ons ietsjes te koud haha Toen een paar attractie's gedaan om ons zo zelf warm te houden. Wel ergde wij ons aan het hoeveelheid breezahs die er vandaag aanwezig waren... Jezus volgens mij was het ''elke breezah-chicka voor de helft van de prijs'' Helaas moest ik in een bus die half uit elkaar viel op de snelweg naar Den-Bosch. Tot ergenis van mij maar Charelle daarin tegen kon haar avond niet meer stuk Enfin nu thuis, net ff langs de Mc gegaan want ik was weereens vergeten om mijn rooster de bestuderen. Ik heb in de vakantie zat te doen Ik ben alleen woensdag ünd zondag vrij. De rest van de week hele dagen werken
Nu verder nikse!!!!

E
Eveline 20/10/2007 13:38
195.241.89.*
Vanochtend gewerkt van half 7 tot 1 uur.

Me handen zijn helemaal dood. -Veel vriesvak en koeling, dus dan zit je snel onder heel de schrammen etc.-

Ook beetje bult op me hoofd omdat ik een bak ijs op me kop kreeg die naar beneden kwam zetten.

Het was wel gezellig, maar erg lang.

Nu niksen en niet teveel doen.. Ook niet te laat naar bed, morgen weer vroeg (3de dag op rij) Maar dan voor iets leuks!

DISNEY!

D
Des-boord 21/10/2007 20:27
145.53.225*
Vandaag weer gewerkt want ze verwachte me Het opstaan ging op zijn zachts gezegt moeizaam Ik heb 7 keer de wekker uitgedrukt en kwam om 10 voor 10 serieus letterlijk mijn bed uit vallen. Toen om kwart over 10 de auto ingesprongen met mijn gare kop. Was niet echt super druk voor een zondag dus daar was ik wel bly mee
Verder deze avond nog alleen maar chillen want moet morgen al om kwart voor 7 's-ochtends beginnen dus ook niet te laat mijn bedje opzoeken haha

®íçHìê 21/10/2007 22:15
86.91.76.*
Gisteren: Was ik weer ns op mn fietsje gesprongen om bij mn schatje in Tilburg te gaan. Was een zeer geslaagd daggie. Eerst tot half 3 met Jessy boven gehangen. Toen Eva opgehaald om naar het Leijpark te gaan. Daar ben ik nog flink uit de schommel gevallen met mn been op een ijzeren stang. Daarmee heb ik mn been gekneusd. Toen bij Jessy thuis gaan eten en nog ff boven gehangen, waar nog wat bijzondere dingen zijn gebeurd. Toen kwam Mike ons ophalen om naar Eva te gaan. Daar een beetje gedronken en op een gegeven moment had ik Jessy zover gekregen om Eva af te leiden zodat ik en Mike de berichtsgeschiedenis van Eva konden lezen. Stonden nog weat interessante weetjes in. Mja, niet belangrijk genoeg om hier te plaatsen.

Vandaag: Naar de Efteling geweest. Alleen ging het niet zo soepeltjes als ik dacht. Mn been is harder gekneusd dan ik gisteren dacht. Dus ik liep vandaag mank. En das vermoeiend als je met iemand loopt die heel snel loopt. Verder wel alles goed. Morgen moet ik er ook weer vroeg uit, want dan ga ik gezellig met mijn schatje naar de Efteling en ik kan echt niet wachten.

En dan nog wat: Eveline, als je dit nog leest en anders nadat je terug bent. HEEEEEEL VEEL PLEZIER IN DISNEY!!!

D
Des-boord 21/10/2007 23:15
145.53.225*
zoo hallow... naar Chillburg fietsen?
Dat lijkt me toch best een stuk... ook vanuit Drunen, mja de één pakt de bus en de andere de fiets. Klinkt iig als een leuk dagje

Eveline, nog veel plezier @Disney!

®íçHìê 21/10/2007 23:18
86.91.76.*
Da was het zeker. En ik fiets heel graag zoals je denk ik wel weet. En zo ver is het niet. Het is maar 25 km, binnenkort ga ik het een keer lopen om te trainen voor de 80. Da lijkt me veel moeilijker.

D
Des-boord 21/10/2007 23:22
145.53.225*
[gister]
Ik werd rond een uur of 10 wakker en zat recht op in me bed iets wat één keer in de 10 jaar voorkomt ofzo Ik ging in de middag naar Walibi voor natuurlijk weer de Frightnights. Dit keer waren ze iets Frighter dan vorige week Ben 3 keer verrast maar heb wel gelache.
Het was wel erg koud in de polder zelfs met een T-shirt, vest, jas en een sjaal had ik het nog koud op mijn boven lichaam
Toen ik thuis kwam was ik bekaf en vrijwel direct m'n bed ingesprongen

D
Des-boord 22/10/2007 21:26
145.53.225*
Vandaag moest ik om 7 uur 's-ochtends beginnen met werken. Voor het eerst weer in een paar maanden dat ik voor 12-en opstond en dat was wel te merken. Maar dat vroege beginnen was echt lekker Lekker vroeg klaar en betaald worden tijdens het wakker worden... heerlijk! Hoop serieus dat het vaker mag
Ik was ook lekker vroeg klaar dus had nog wat aan mijn dag.
Thuis meteen wezen douche en ''chill-kleren'' aangetrokken en straks weer naar bed want mag er morgen weer op en top om 7 uur staan

E
Eveline 23/10/2007 12:03
195.241.89.*
Ben terug uit Disney.
Waren 2 hele leuke dagen. Gezellig met een groep van 14 man.
Ik vertel nog wel een x precies hoe en wat.
Maar het eindigde minder. De kinderen waren boos dat we niet naar de eindshow gingen, ik eerlijk gezgd ook. Was erg jammer, maar eenmaal op weg boosheid weg etc. Werden we gebeld door de andere auto, ze stonden op een parkeerplaats want de auto deed het niet meer. Wij helemaal terug, we zaten er achteraf best een stuk voor namelijk. Daar ANWB gebeld, die kon niet helpen we stonden op een tolweg. Later kwam er een franse man die moest hem meenemen, wij erachteraan. Kon die achteraf niet gemaakt worden. Moest de helft overnachten, hotel regelde het vrouwtje van de garage. Hotel kwijt.. (helft in de auto, andere helft stond in dat dorp in het donker.) Mensen in paniek, overstuur, boos, flippen!
Uiteindelijk hotel gevonden, 3 mensen bleven daar. Andere met z'n 7en in de auto terug. Maar ik ben thuis gekomen, om kwart voor 3 's nachts. Was een drama, maarja. Auto is nou ergens in Frankrijk en die mensen ook, dus hoe en wat weten we nog niet.
x

S
sjors 23/10/2007 16:58
86.94.205.*
vandaag vroeg opgestaan om te gaan werken. toen ik thuis kwam gegeten en meteen folders weg gebracht toen ik daarmee klaar was gevoetbald voor op het veldje. net binnen en nu gruwelijk last van mij been en dan moet ik dadelijk ook nog naar atletiek dus ik weet niet ofdat wel helemaal goed gaat komen.

das mooi om te horen eveline dat het leuk is geweest.

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345678910111213141516171819
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |