Eveline's Forum ×
D
des-boord 21/08/2007 00:31
84.24.113.*

Watskebizzy vandaag?

tjah de titel zegt het al: Wil je iets kwijt over jou dag van vandaag dan kan dat hier. Dat mag een leuke of minder leuke ervaring zijn... stort hier al je vuil zodat je daar niet te lang mee opgescheept zit

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2][3][4][5][6][7][8][9][10][11][12][13][14][15][16][17][18][19]

C
Charelle 07/10/2007 15:49
84.27.243*
Zo, das lang geleden maar daar had ik zo mn redenen voor mn Oma heeft pas geleden een herseninfarct gehad, en daar ben ik dus bijna iedere avond

'k ben pas nog ziek geweest, dus heb eigenlijk van donderdag tot zaterdag op bed gelegenXD vandaag wouw ik nog naar een verjaardag gaan, maar k ben toch maar niet gegaan, want anders kon ik niet naar Oma, en dat wouw ik toch liever nu maar beetje op msn enzoo

D
Des-boord 10/10/2007 18:28
145.53.225*
Vandaag weer m'n laatste dagje school gehad voor het weekend. Was echt super chill (again) we hadden routine les dus ik was alweer bij tijds klaar Tussen de middag ff de stad ingedoken en een vriend en ik zagen een café-achtig-herberg ding dus we gingen daar ff chillen. Toen had ik zoals gewoonlijk op woensdag even 2 DVD's gekocht En nog even de Mediamarkt bezocht want ik had nog een externe geluidskaart nodig En ik moet zeggen... ik wordt bijna van m'n stoel afgeblazen achter de laptop haha Toen weer naar school voor m'n laatste routine les, en nu zit ik weer thuis Lekker weekend vieren

E
Eveline 10/10/2007 20:45
195.241.89.*
Vandaag naar school geweest en net nog even last minute gewerkt met Eva. Was echt té melig. Eva, Tim en ik en soms ook Jeffrey lagen gewoon echt te vaak dubbel.

Nu thuis en niet te laat slapen enzo.

E
Eveline 11/10/2007 16:18
195.241.89.*
Naar de studiebeurs geweest, was wel leuk!
Heeel veel boekjes en zooi meegekregen.

D
Des-boord 12/10/2007 20:51
145.53.225*
Vandaag beetje uit kunnen slapen, daarna de douche ingesprongen want ik ging eindelijk weer meer mijn meisje zien Was echt super gezellig, gewoon lekker dagje met zijn 2-en. In de middag nog ff lekker van het zonnetje genoten (ff in de zin van 3 uur lang ) Nu ben ik de hele avond alleen thuis en me buren hebben dat ookal weer gehoord Net even naar de Albert-heijn gegaan om een pizza te halen en die is inmiddels volledig in mijn maag aan het weken Dadelijk komt m'n neef even langs, ff bij praten enzo (heb hem al vanaf maandag niet gezien)

MORGEN WALIBI HALLOWEEN FRIGHTNIGHTS

D
Des-boord 13/10/2007 10:55
145.53.225*
Straks douche om naar de polders van flevoland te gaan Halloween ik komt eraan

E
Eveline 13/10/2007 17:06
195.241.89.*
Vanochtend uit me bed gebeld om te werken ipv vanavond.
Dus gewerkt van 11 tot 2, daarna naar de stad en nu lekker niks meer doen.
Alleen met mijn lieverd pratenn etc. op msn.

S
sjors 13/10/2007 18:10
86.94.205.*
vandaag vroeg opgestaan om te werken tot 12 uur en daarna snel gedoucht om naar voetbal te gaan en met 4-2 gewonnen en 1x gescoord

D
Des-boord 14/10/2007 20:22
145.53.225*
[gisteren]
Ik was gisteren in de polder voor Walibi World Frightnights. Ik hoopte dat het woord fright dit jaar echt kwam. Maar ik vond het allemaal wat magertjes. Voor de mensen die bang zijn en daarom niet durven? Je kan gewoon langs komen want het is niet zwaar eng. Wel had ik het geluk dat sommige acteurs mij nog kende van de auditie's dus het was af en toe wel lachen

[vandaag]
Vandaag moest ik werken en kreeg ik een trainingsdag op de kassa, dus mensen die willen komen eten? u bent gewaarschuwd

D
Des-boord 15/10/2007 23:58
145.53.225*
Vandaag weer naar school geweest! Echt super toffe licht les gehad Ik was echt de koning te rijk op dat moment. Daarna een project vergadering waar ik als Hoofdcoördinator van het hele project eventjes streng moest zijn (helaas) want anders zouden we de datum nieteens kunnen halen. In de avond thuis niet meer gedaan dan lamballen, bellen met mijn allerliefste liefie en msn-en Net eventjes een knal van inspiratie die ik ging uiten in muziek. Nu heb ik een remix van Timbaland - Way I are & Pakito - Living on the video gemaakt Al moet ik zelf zeggen: nummertje om los te gaan in de disco is het geworden Kortom ik heb weer een leuke dag gehad en nu maareens roken en dan gaan slapen

E
Eveline 16/10/2007 21:24
195.241.89.*
Leren, leren, leren, leren. En tussendoor even tijd maken voor mijn lieve vriendje die maar zit te wachten.

D
Des-boord 17/10/2007 14:47
145.53.225*
Vandaag laatste dagje school, dit keer niet voor het weekend maar voor de vakantie Een les viel uit dus was om 1 uur al klaar inplaats van kwart voor 5 . Net regende het omin hard toen ik uit de bus kwam dus ben gauw het winkelcentrum hier ingedoken en naar de Albert-Heijn geweest om een broodje te halen want ik had honger. Die had ik maar ff opgegeten zodat het regene was gaan mindere Straks komt mijn zus voor een dagje naar huis... en voor de rest ga ik het schoolwerk afmaken zodat ik daarna maximaal kan relaxe

[waar bestaat de vakantie uit]
Zoveel mogelijk proberen te relaxe en mijn meisje proberen te zien. Maar ook moet er gewerkt worden in de vakantie en ben ik alle zaterdagen t/m 27 okt. in Walibi World te vinden. Zo ziet mijn vakantie er dus uit

E
Eveline 17/10/2007 16:48
195.241.89.*
Fyne vakantie dan alvast.

Ik moet nog 2 dagen school. xD
Vandaag viel mee, 1,2,3 les en dan pas weer 9 en 10.

Mijn vakantie/i> [Alvast een beetje..]
Zaterdag werken van half 7 tot 1 's ochtends, voor de rest niksen.
Zondag weer vroeg op, maar dan op weg naar Disney!
Maandag ook Disney dus.
Dinsdag feestje van 2 vriendinnen.
De rest huiswerk, nog een x naar de Hoge Veluwe, niksen etc.

®íçHìê 17/10/2007 20:51
86.91.76.*
Nou, iedereen zet zn vakantie hier neer dus dan zal ik da ook maar es doen hè.

Mijn vakantie ziet er iets drukker uit als die van jullie.

Vrijdag middag: Misschien fiets ik nog ff op en neer naar de Efteling. Als ik zin heb.

Vrijdag avond: Feest bij een meisje uit mijn klas die vandaag 16 is geworden. Helaas zijn er bij de 10 meiden maar 2 of 3 jongens uitgenodigd. Dus dat wordt veel meidengepraat aanhoren.

Zaterdag: Ga ik op de fiets naar mijn schatje. Dan gaan we gewoon weer de hele dag bij elkaar zijn. En verder weet ik nog niet.

Zondag: Waarschijnlijk een doorsnee dagje Efteling met Mieke.

Maandag: Gezellig met mijn schatje naar de Efteling. Misschien lopen er nog meer mensen mee, maar tis nog de vraag of die kunnen.

Dinsdag: Mag ik leraartje spelen. Mieke wil leren keyboard spelen en met name het DVH hoofdthema.

Dinsdag avond: Mieke blijft hier slapen.

Woensdag: Ga ik samen met Mieke naar de Efteling wandelen, en natuurlijk ook weer terug.

Donderdag: Zoals het er nu naar uit ziet een dagje Efteling met een paar meiden en jongens uit mijn klas.

Vrijdag: Voor school een project. We gaan met een paar mensen een reclamespotje én een radiocommercial opnemen.

Het weekend daarna: een beetje voor bereiden voor school, nog een dagje met mijn schatje en misschien komt er nog een dagje Efteling tussendoor.

Drukke, maar wel leuke vakantie dus.

E
Eveline 17/10/2007 20:55
195.241.89.*
Wat je zegt!
Druk maar niet verkeerd!

Snelle reactie als

← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12345678910111213141516171819
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |