Nou, iedereen zet zn vakantie hier neer dus dan zal ik da ook maar es doen hè.
Mijn vakantie ziet er iets drukker uit als die van jullie.
Vrijdag middag: Misschien fiets ik nog ff op en neer naar de Efteling. Als ik zin heb.
Vrijdag avond: Feest bij een meisje uit mijn klas die vandaag 16 is geworden. Helaas zijn er bij de 10 meiden maar 2 of 3 jongens uitgenodigd. Dus dat wordt veel meidengepraat aanhoren.
Zaterdag: Ga ik op de fiets naar mijn schatje. Dan gaan we gewoon weer de hele dag bij elkaar zijn. En verder weet ik nog niet.
Zondag: Waarschijnlijk een doorsnee dagje Efteling met Mieke.
Maandag: Gezellig met mijn schatje naar de Efteling. Misschien lopen er nog meer mensen mee, maar tis nog de vraag of die kunnen.
Dinsdag: Mag ik leraartje spelen. Mieke wil leren keyboard spelen en met name het DVH hoofdthema.
Dinsdag avond: Mieke blijft hier slapen.
Woensdag: Ga ik samen met Mieke naar de Efteling wandelen, en natuurlijk ook weer terug.
Donderdag: Zoals het er nu naar uit ziet een dagje Efteling met een paar meiden en jongens uit mijn klas.
Vrijdag: Voor school een project. We gaan met een paar mensen een reclamespotje én een radiocommercial opnemen.
Het weekend daarna: een beetje voor bereiden voor school, nog een dagje met mijn schatje en misschien komt er nog een dagje Efteling tussendoor.
Drukke, maar wel leuke vakantie dus.