Eveline's Forum ×
S
sjors 23/11/2007 17:28
86.94.205.*

schoolstakingen 1040 uur

Door de regelingen van de regering is er bij heel veel scholen door heel Nederland. Hier een filmpje van mijn school waar ik op zit. http://nl.youtube.com/watch?v=MaZVrd-Pt3w

Het 4e uur had ik tussenuur en toen werd er al gestaakt door 400 leerlingen maar toen ging het er rustig aan toe, maar het 5e uur zat ik in de klas en op een gegeven moment kwamen er leerlingen binnen en die zeiden dat de directeur had gezegd dat we naar huis mochten en dat was ook zo. Dat komt doordat een paar leerlingen de prullenbakken in de lucht gingen gooien en dat er vuurwerk binnenschool was afgestoken, concierge die je op het filpje op de tafel ziet gaan staan en er weer af die werd voor heel veel dingen uitgescholden en was het niet echt veilig meer binnen school en zijn we dus naar huis gestuurd.

Ik vind best dat je mag gaan staken maar doe dat dan wel op een normale manier en niet gaan beginnen met het vernielen van dingen.

Wat vinden jullie ervan?

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

E
Eveline 23/11/2007 18:03
195.241.89.*
Ik vind het belachelijk.
Tuurlijk is het stom dat er waarschijnlijk voor veel mensen een 9de uur bij komt, maarja. Wij hebben niet gestaakt, het leeft bij ons helemaal niet.
Wij hebben al een 9de en 10de uur dusja.
Wat voor ons nadelen zijn; We hebben de vrijdag voor de kerstvakantie geen vrij meer, onze stedentrip is naar het 5de (ipv 4de) jaar verschoven en als laatste en misschien wel vervelendste, we hebben nog maar 2 proefwerkweken in plaats van 4.
Nu hebben we veel meer toetsen los, wat wel kut is.

D
Des-boord 23/11/2007 22:27
145.53.225*
Uhm sja... ik vind het ook dom. Ga niet klagen om dat 9de uur ofzo. Wat is dat ene uurtje extra nou langer op uur-basis van een week :?
Ik heb ookal van veel mensen gehoord over relletjes op school bij hun en ik vind het echt te triest voor woorden. Gaan we nou naar school om te leren... of om te rellen als het eens niet gaat zoals de leerlingen willen.

S
sjors 24/11/2007 11:02
86.94.205.*
ja nu gaat het weer de ronde dat ze maandag weer willen gaan staken. ik denk dat ze het alleen doen om niet naar de les te gaan, zo kom je al helemaal niet aan die 1040 uur met al dat staken en dat zal toch een keer ingehaald moeten worden.

ik heb uitgerekend hoeveel uur ik maak op een jaar en dat is maar 920 uur dus ik kom er bij lange na niet aan die 1040 uur. nu zijn er deze week al ongeveer 5 uur aan lestijden uitgevallen dus ik denk dat ik aan het einde van het jaar weinig overhou.

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |