Eveline's Forum ×
E
evelinee 19/08/2007 13:49
212.182.190.*

Efteling 18-8-'07

Zoals de meesten van jullie al weten, ben ik gisteren [Zaterdag 18 augustus]naar de Efteling geweest.

We hadden nog een vrijkaartje enz. en moesten toch nog een keer naar de Efteling, dus besloten we op de, voor ons laatst mogelijke, zomeravond te gaan.

We besloten niet heel de dag te gaan en kwamen uiteindlijk rond half 3 aan in de Efteling. We konden gelijk doorlopen want we hadden al kaartjes. We zijn gelijk doorgelopen naar het Sprookjesbos theater om 'Er was eens..' van de sprookjesboom te gaan kijken. Was gewoon weer leuk en daarna zijn we door het sprookjes bos doorgelopen naar het plein van VV en DV. De VV was dicht, dus zijn we met de trein naar het Ruigrijk gegaan. Vanaf daar zijn we weer terug gelopen naar het theater en hebben onderweg 'Legoland' nog meegepakt. Daarna hebben 'Tika is Jarig' gekeken. Was weer leuk. =D

Na 'Tika is Jarig' zijn we weer terug naar het Ruigrijk gelopen voor 'Matrozen in de Mast', maar de show was geannuleerd.

Daarna besloten we wat te gaan eten, maar het was overal superdruk. Dus uiteindelijk na paar x heen en weer lopen hebben we een snack uit de muur gehaald en zijn we naar het veld gelopen, waar Jim inmiddels aan het zingen was. Hij kan goed live zingen overigens. Daarna op zoek naar een niet zo drukke wc. Echt een hele optie, als vrouw zijnde.

Daarna heb ik Chris gesmst waar ze waren en vond ik de groep bij de Vogelrok. Afscheid genomen van mijn familie en verder meegelopen met de groep jongens.

Gelijk in de Vogelrok geweest, waar het nog vrij rustig was. Rob heb ik helemaal doof gegild. xD Maarja, hij vergeeft het me vast wel.

Daarna even gewacht op Ivo en Wouter, maar die kwamen niet dus zijn we doorgelopen naar de VV, die inmiddels wel open was. Daar stond een best lange rij, was ik niet gewend bij de VV, maar gezellig gekletst en dan gaat het wel snel.

Toen ik uit de VV kwam zag ik Sjors zitten en heb nog even een praatje gemaakt en daarna ben ik met de groep doorgelopen. Inmiddels waren ook Wouter en Ivo weer terecht en was de groep compleet. Daarna zijn we door gelopen naar de Piranha, met een omweggetje, via Do die stond te zingen. Weer waren we Wouter kwijt en zijn we doorgelopen naar de brug om foto's te maken. Wouter was na een tijdje met Sjors (een andere) weer terecht. (Alweer xD) En we zijn doorgelopen naar de Pirana, waar het niet heel druk was. En met de nodige gezelligheid en meezingen was ook deze wachtrij weer zo voorbij.

Lekker de volle laag over me been gekregen dus werd lekker koud 's avonds. Daarna doorgelopen naar DVH, waar we uiteindelijk 55 minuutjes hebben staat wachten, en het leek veel sneller te gaan. Daarna afscheid genomen van Chris, Wouter en Wouter genomen en zijn wij naar de Vogelrok gelopen en hebben we hm nog een x gedaan. Hierna ook afscheid genomen van Rob en ietsje eerder al van Sjors. Ivo, Maikel en ik hebben daarna nog even snel het CF gedaan en zijn naar de uitgang gelopen.

Was helemaal op, zere benen, rug en knallende koppijn. Maar dat boeide allemaal niet, want het was super gezellig!! =D

Mam, pap, Jeroen bedankt voor de gezellige middag.

Chris, Rob, Wouter, Wouter, Sjors, Toon, Maikel en Ivo, ook bedankt voor de gezellig avond!

See ya, Eveline.

ps. Heb helemaal geen foto's gemaakt. xD

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

D
des-boord 20/08/2007 00:09
84.24.113.*
Leuk om te lezen... Ik was er gisteren ook en ''guest what?'' ik heb jou ook nog zien lopen. Maargoed, jammer van de Non-foto's maar wel aardig

C
Charelle 20/08/2007 08:34
84.27.243*
ik heb jou ook zien lopen je liep me byna omverXD

E
evelinee 20/08/2007 09:40
212.182.190.*
Ik heb jullie ook gezien, tenminste niet toen ik je dus blijkbaar bijna omver liep. Sorry.

C
Charelle 20/08/2007 20:25
84.27.243*
hahah geeft niet met wie was je er?

S
sjors 20/08/2007 21:24
86.94.205.*
hee ik heb jou ook gezien
maarja zo te lezen heb je een gezellig dagje gehad

E
Eveline. 20/08/2007 21:38
212.182.190.*
Jaa, was gezellig.

Ik was er met me ouders en broertje en later een groepje mensen.

C
Charelle 21/08/2007 17:13
84.27.243*
Oke gezellig

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |